Poinformujemy Cię, gdy podobne oferty będą dostępne.

Efektywna obsługa sekretariatu

Czy chcesz pogłębić swoje umiejętności wykorzystywane w pracy? A może już planujesz kierunek swojej kariery zawodowej? Po ukończeniu tego kursu będziesz wiedzieć jak rozmawiać z trudnym klientem, jak w eleganckim stylu przyjąć gości w biurze oraz wiele, wiele więcej...

Zapisz się

Dzisiejsze oferty, które mogą Cię zainteresować:

Oferta online

249 zł

Wartość: 249 zł

Cena: 249 zł

Oszczędzasz: b/d

Czy chcesz pogłębić swoje umiejętności wykorzystywane w pracy? A może już planujesz kierunek swojej kariery zawodowej? Po ukończeniu tego kursu będziesz wiedzieć jak rozmawiać z trudnym klientem, jak w eleganckim stylu przyjąć gości w biurze oraz wiele, wiele więcej...

Zniżka zakupów grupowych z całego kraju


Opis szczegółowy

Celem kursu jest przygotowanie kandydatek i kandydatów do samodzielnej pracy nastanowisku Asystencko–Sekretarskim. Kursanci poznają prawidłowe zasady redagowania pism urzędowych (w tym protokoły, raporty, sprawozdania, inne pisma) i nauczą się stosować je w praktyce. Kilka godzin przeznaczono na obsługę najpopularniejszych programów komputerowych (Word, Excel, Power Point), które ułatwiają pracę biurową.  Program szkolenia: Komunikacja interpersonalna - najważniejsze zagadnienia i umiejętności:• kontakt osobisty• umiejętność słuchania• wywieranie pozytywnego wrażenia• zakłócenia w skutecznej komunikacji• wpływ na pozytywny wizerunek firmy, instytucji• mowa ciała• zachowanie w sytuacjach trudnych i stresujących.Komunikacja telefoniczna:• właściwe przyjmowanie komunikatów• strategie postępowania z różnymi typami rozmówców• profesjonalizm i efektywność.Komunikacja pisemna:• Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną.Profesjonalna obsługa klienta:• rozpoznawanie potrzeb klienta• porozumiewanie się z wymagającymi klientami• prawidłowe przekazywanie informacji. Zarządzanie czasem:• optymalne wykorzystanie czasu pracy• skuteczność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresujących• organizacja pracy.Savoir-Vivre:• dobre maniery• image sekretarki/asystentki• wizerunek firmy/instytucji.Profesjonalna organizacja spotkań:• ustalanie terminów spotkań• witanie gości• obsługa spotkań (podawania kawy/herbaty).  Poznanie obsługi urządzeń techniki biurowej: - obsługa programów Pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), - podstawowa obróbka grafiki. Zapewniamy: WYPOSAŻONE SALE SZKOLENIOWE, WYKFALIFIKOWANYCH TRENERÓW  ORAZ  MATERIAŁY SZKOLENOWE. Kurs kończy się wydaniem Certyfikatu ukończenia kursu, jest również możliwość otrzymania zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej (20 zł opłata administracyjna).


Promocja zakończona

Zapisz się

Pokaż schowek

Mój schowek

Nie wysyłamy żadnych wiadomości na podany email.

Top najlepszych okazji dzisiaj