logo

Zaczytaj.pl: zbieraj punkty za czytanie i odbieraj nagrody!

11wrz 2015

Kategoria: Inspiracje

0

Często informujemy Was o wyprzedażach w biliotekach czy różnego rodzaju zniżkach na książki i ebooki. Ale o takiej promocji jeszcze nie słyszeliście i nie czytaliście! A to wszystko kręci się właśnie wokół...czytania.

Z raportu o stanie czytelnictwa w Polsce, przeprowadzonego w 2014 roku przez Bibliotekę Narodową,  dowiedzieliśmy się, że co 12 Polak przegląda prasę i czyta wiadomości wyłącznie w Internecie. To dopiero 8% w całym badaniu, jednak można spodziewać się, że ten procent będzie się zwiększał - na pewno jest to cios dla wydawców prasy drukowanej, ale i tak coraz częściej możemy spotkać nawet popularne tytuły prasowe już w formie elektronicznej. To właśnie wiadomości i prasę w Internecie czyta się najczęściej. Według przeprowadzonego badania wynika, że aż 29% respondentów czyta prasę internetową codziennie, a 41% kilka razy w tygodniu (źródło: Stan czytelnictwa w Polsce w 2014 roku).

A Ty, ile artykułów w Internecie czytasz i jak często? Od teraz możesz to nieco kontrolować! Wystarczy skorzystać z nowego (bo istniejącego od 1 września 2015 roku) serwisu Zaczytaj.pl, w którym zbierana jest liczba artykułów przez Ciebie przeczytanych. Korzystanie z serwisu jest indywidualną sprawą każdego, jednak w zasadach programu widnieje zapis: Chcę być wartościowym użytkownikiem (...), dlatego będę uczciwie czytać artykuły) - i tak właśnie powinno być. A ci, którzy czytają, zdobywają punkty.

Wymień punkty na nagrody

Za zbieranie punktów i uczciwe czytanie (tego nie da się sprawdzić, tu liczy się tylko i wyłącznie Twoje sumienie :-)) należą się nagrody! Po rejestracji i zalogowaniu się na Zaczytaj.pl można ujrzeć kategorię "MOJE PUNKTY" - to właśnie tam, w miarę czytania, będą rosły punkty na Twoim koncie. Punkty możesz wymieniać na doładowania do telefonów oraz bony do sklepów, m.in do:

Jednak nie jest łatwo! Za najniższe doładowanie trzeba uzbierać aż 860 punktów, a bon do sklepu - 6 600 punktów. Niektórzy mogą powiedzieć, że to bardzo dużo i zdobycie nagród jest nierealne. Nie możemy się z tym zgodzić. Weźmy pod uwagę inne programy lojalnościowe. Punkty zbierane na stacjach benzynowych nie będą interesujące dla tych, którzy nie mają samochodu. Karta Club Card nie jest potrzeba tym, którzy nie robią zakupów w Tesco. I tak samo tutaj - zbieranie punktów za czytanie nie będzie dobre dla kogoś, kto po prostu nie lubi czytać. Twórcom serwisu nie chodzi o to, żeby użytkownicy przeczytali wszystkie artykuły, wyłącznie po to, żeby uzbierać punkty na swoim koncie. To właśnie punkty mają wpadać na konto przy okazji czytania artykułów ;-)

Ale na pewno znajdą się i tacy:

(opracowanie własne na podstawie Memy.pl ;-))

W wywiadzie w e-biznes.pl twórcy Zaczytaj.pl informują, że w całym przedsięwzięciu zyskują zarówno użytkownicy, którzy mają dostęp do popularnych treści, jak i wydawcy, którzy mogą promować swój serwis w programie Zaczytaj.pl. Trzeba przyznać, że nieźle im to wyszło! Na przyszłość Zaczytaj.pl chce wprowadzić także punkty za zakupy w sklepach internetowych. Jeszcze lepiej!

To jak? Zarejestruj się na Zaczytaj.pl i weź się do czytania. Może taka motywacja zawyży poziom czytelnictwa w Polsce? ;-) Zobacz gdzie jeszcze dostaniesz prezent lub rabat, jednak nie za czytanie, a już za samo kupienie książki:

Polub nas naFacebookui bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami

facebook.com/GdziePromocja

close