logo

Rynek zniżek i kuponów rabatowych skierowanych dla mam i rodzin - Polska i USA

28sty 2013

Kategoria: Inspiracje | Autor: Marysia Junak

0

Wśród produktów oferowanych w promocyjnych cenach na portalach zniżkowych coraz większe znaczenie zaczynają odgrywać artykuły dziecięce i szeroka gama produktów kierowanych do kobiet wychowujących dzieci.

Polska Pani Domu

Rynek promocji i wyprzedaży szeroko pojętych artykułów dziecięce rozwija się nadzwyczaj harmonijnie na półkuli zachodniej. Co niedziwne, szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie można zauważyć duże zainteresowanie tym segmentem e-commerce. W Polsce ten segment rynku zakupów online dopiero raczkuje. Według obserwacji GoDealli i portalu Gruper najpopularniejsze vouchery dotyczą zabawek, gier edukacyjnych, kosmetyków i kart wstępu na place zabaw. Grupą docelową są tutaj gospodynie domowe, ale nie tylko te niepracujące i posiadające gromadkę dzieci. Są to także sooby interesujące się zniżkami, dla których shopping jest czymś całkowicie naturalnym. W opinii przedstawicieli Grupera ta grupa klientów może w przyszłości gwarantować spore możliwości rozwoju zniżek na artykuły dziecięce i produkty kierowane do kobiet wychowujących dzieci.

Obecnie istnieje jeden serwis tematyczny oferujący stricte rabaty na artykuły przeznaczone dla rodzin wychowujących dzieci. MyBabyDeal.pl (https://www.mybabydeal.pl) działa stosunkowo krótko i cały czas rozwija swoją bazę produktów. - Zakupy grupowe na rynku dziecięcym jak najbardziej mają rację bytu i będą się dalej rozwijały - mówi Piotr Nawrocki z MyDabyDeal.pl. Choć przyznaje jednocześnie, że funkcjonowanie w tej branży wymaga sporych nakładów finansowych i bardzo precyzyjnego kierowania swojego przekazu reklamowego.

Oferty skierowane do rodziców były w ostatnich miesiącach publikowane na kilku innych portalach zakupów grupowych. Gruper wystawił w 2012 roku ponad 400 propozycji rabatowych dla rodziców wychowujących dzieci. W sumie znalazły one nabywców na łączną sumę 15 000 kuponów. Zniżki na artykuły dziecięce były też w swoim czasie oferowane przez mniejsze strony (część z nich zawiesiła już swoją działalność): MamadealFamilyFindsFemidealMamytanio.plPlaypal.

Amerykański model zniżek rodzinnych

Jeżeli chodzi o Stany Zjednoczone, to funkcjonuje tam obecnie wiele portali internetowych oferujących atrakcyjne rabaty na różnego rodzaju produkty dla rodzin (m.in. Dailydealsformoms.com i Smartmomdeals.com). Są to nie tylko zabawki i ubranka dziecięce, ale także produkty skierowane wprost dla kobiet, jak np. sprzęt AGD, akcesoria kuchenne czy ubrania dla kobiet w ciąży lub tuż po urodzeniu dziecka.

Warto wymienić tutaj trzech dużych graczy w USA:

a. Dailydealsformomshttps://www.dailydealsformoms.com

b. Zulilyhttps://www.zulily.com

c. Smartmomdealshttps://www.smartmomdeals.com

+ klub zakupowy dla rodzin z dziećmi: Plum Districthttps://www.plumdistrict.com.

W kwestii prognozowania przyszłości tego tpyu produktów problemem może być brak wystarczającej świadomości u większości właścicieli sklepów działających offline oraz niewielka przestrzeń do działania promocyjnego i rabatowego w przypadku sklepów internetowych. Niemniej perspektywa dla zniżek w tej branży wydaje się być dobra zważywszy na fakt, iż Polacy coraz więcej pieniędzy przeznaczają na asortyment dziecięcy.

https://www.plumdistrict.com

Polub nas naFacebookui bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami

facebook.com/GdziePromocja

close